Max Oosterwijk

Nieuwe uitdaging gevonden: junior helpdeskmedewerker

BARENDRECHT – Sinds afgelopen week ben ik begonnen bij Peak-IT als junior helpdeskmedewerker! Super leuk, omdat de tijd tussen mijn diploma en daadwerkelijk een baan relatief kort was, net als mijn vakantie. Ik heb kunnen genieten en opladen, om nu te kunnen vlammen.

 

Wie is Peak-IT?

Peak-IT is een organisatie dat zich richt op detachering, co-sourcing, outsourcing en projecten in de IT. Ze hebben al een breed portfolio van klanten die zij al lange tijd bedienen. Denk bijvoorbeeld aan McDonald’s, KFC of Stedin. Peak is een jonge organisatie die zowel beginnende als meer ervaren IT’ers zich laten ontwikkelen qua kennis en ervaring. Dat was voor mij doorslaggevend om de uitdaging aan te gaan.

 

Wat ga ik doen?

Ik begin als Junior Helpdeskmedewerker, waarbij ik op de eerste lijn zit van de support. De kans is binnen een organisatie groot dat je mij aan de lijn kunt krijgen om jou te helpen met diverse vragen. Uiteindelijk heb ik de ambitie om door te groeien, meer ervaring en kennis op te doen. Tijdens het werken kan ik uiteenlopende certificaten en vaardigheden aanleren, zoals veel stof van Microsoft, Cisco en meer.

 

Nu ben ik begonnen met het leren kennen van het bedrijf en zelfstudie voor het Microsoft-examen van Windows 10. Meer weten? Neem dan contact met mij op of kijk op de site van Peak-IT.

Deel deze blogpost met de wereld!